Introduzione:
Mentre u mondu si prepara à celebrà a Ghjurnata Mundiale di u Turismu u 27 di settembre di u 2024, l'enfasi quist'annu hè di prumove u viaghju sustinibili è di prumove u scambiu culturale. Stu avvenimentu annuale hè statu stabilitu in u 1980 da l'Organizazione di u Turismu Mundiale di e Nazioni Unite (UNWTO) per sensibilizà l'impurtanza di u turismu è u so valore suciale, culturale, puliticu è ecunomicu.
U tema di a Ghjurnata Mundiale di u Turismu 2024 hè "U Turismu Sostenibile: Percorsi per a Prosperità". U tema enfatiza u rolu chjave chì u turisimu sustenibile ghjoca in guidà a crescita ecunomica, a creazione di impieghi è a prutezzione di u patrimoniu culturale è naturali. Siccomu l'industria di u viaghju glubale cuntinueghja à ricuperà da l'impatti di a pandemia di COVID-19, ci hè un focusu rinnuvatu à custruisce una industria di viaghju più resistente è rispunsevule.
Presente:
In cunfurmità cù u tema di quist'annu, diversi avvenimenti sò urganizati in u mondu per mette in risaltu i benefici di u turisimu sustenibile. Da e fiere di viaghju ecologiche è prughjetti di turismu comunitariu à seminarii educativi è festivali culturali, queste iniziative anu u scopu di inspirà i viaghjatori è l'attori di l'industria à aduttà pratiche più sustinibili.
Unu di i punti culminanti di a Ghjurnata Mundiale di u Turismu 2024 hè u Forum Globale di Turismu, chì si terrà in Marrakech, Maroccu. Questu avvenimentu d'altu prufilu riunisce i funzionari di u guvernu, i capi di l'industria è l'esperti per discutiri strategie per prumove u turismu sustenibile è affruntà e sfide chì l'industria affruntà. I temi di l'agenda includenu u cambiamentu climaticu, a conservazione di a biodiversità è u rolu di a tecnulugia in a rinfurzà l'esperienze turistiche.
riassunti:
In più di u Forum Turismu Globale, certi paesi facenu e so celebrazioni. In Italia, per esempiu, a cità storica di Firenze serà u sfondate di una seria di avvenimenti chì mostranu u riccu patrimoniu culturale di a regione è l'impegnu à u turismu sustenibile. Intantu, in Costa Rica, cunnisciuta cum'è un pioniere in l'ecoturismu, seranu pruposti visite guidate di parchi naziunali è spazii prutetti, enfatizendu l'impurtanza di a cunservazione.
Cume celebremu u ghjornu mundiale di u Turismu 2024, ci ricorda u putere di u viaghju per cunnetta e persone, custruisce ponti trà e culture è favurizà a cunniscenza. Aduttendu pratichi turistici sustinibili, pudemu assicurà chì e generazioni future cuntinueghjanu à gode di a bellezza è a diversità di u mondu.
Tempu di post: 24-Sep-2024