Introduzione:
U 22 di dicembre hè u solstiziu d'invernu, u ghjornu più curtu di l'annu in l'emisferu nordu.In questu ghjornu, u sole righjunghji u so puntu più bassu in u celu, risultatu in i ghjorni più chjuchi è a notte più longa.
Per seculi, u solstiziu d'invernu hè statu vistu cum'è un tempu di rinnuvamentu è rinascita. Parechje culture è tradizioni si riuniscenu per osservà stu avvenimentu astronomicu, chì marca u principiu di u ritornu graduale di u sole è a prumessa di ghjorni più longu è più brillanti.
In certi culturi antichi, u solstiziu d'inguernu era vistu cum'è un tempu per rituali è cerimonii per restaurà a luce è caccià a bughjura. In i tempi muderni, a ghjente si riuniscenu sempre per celebrà l'occasione cù festivals, bonfires è altre festività.
Presente:
Una celebrazione ben cunnisciuta di u solstiziu d'invernu hè uTradizione di Natale scandinava, induve a ghjente si riunite per accende falò, festa è scambià rigali. Sta tradizione hè urigginata in i tempi pre-cristiani è cuntinueghja à esse osservata da parechje persone in a regione.
In i Stati Uniti, u solstiziu d'invernu hè ancu celebratu da diverse culture indigene, cum'è a tribù Hopi, chì marcanu l'occasione cù balli tradiziunali è rituali chì onuranu u sole è a so energia vitale.
riassunti:
Una celebrazione ben cunnisciuta di u solstiziu d'inguernu hè a tradizione di Natale Scandinava, induve a ghjente si riunite per accende i fochi, festa è scambià rigali. Sta tradizione hè urigginata in i tempi pre-cristiani è cuntinueghja à esse osservata da parechje persone in a regione.
In i Stati Uniti, u solstiziu d'invernu hè ancu celebratu da diverse culture indigene, cum'è a tribù Hopi, chì marcanu l'occasione cù balli è rituali tradiziunali chìonore u sole è a so energia chì dà vita.
Tempu di Postu: Dec-18-2023