Introduzione:
U 16 d'ottobre di u 2024, u mondu si riuniscerà per celebrà a Ghjurnata Mundiale di l'Alimentazione, un mumentu impurtante per sensibilizà a fame globale è prumove sistemi alimentari sustenibili. U tema di quist'annu, "Food for All: Nouriting the Future", mette in risaltu a necessità urgente di azzione cullettiva per assicurà chì tutti anu accessu à un alimentu adattatu, sicuru è nutritivu.
Cume a pupulazione glubale cuntinueghja à cresce, sopra à 8 miliardi, a sfida di a sicurità alimentaria diventa sempre più cumplessa. Sicondu e Nazioni Unite, quasi 690 milioni di persone restanu sottonutrite, un numeru aggravatu da crisi recenti cum'è u cambiamentu climaticu, u cunflittu è l'effetti persistenti di a pandemia di COVID-19. U ghjornu mundiale di l'Alimentazione ci ricorda chì ghjunghje à a fame zero da u 2030 ùn hè micca solu un scopu, ma una necessità per a stabilità è a salute globale.
Presente:
Quist'annu, una varietà di avvenimenti seranu realizati in u mondu, cumprese riunioni di a cumunità, attelli educativi è avvenimenti alimentari, tutti pensati per favurizà a conversazione è l'azzione intornu à a sustenibilità alimentaria. I guverni, l'ONG è e cumunità lucali sò incuraghjiti à participà è à sparte suluzioni innovatori per eliminà i rifiuti alimentari, stimulà l'agricultura lucale è sustene i gruppi vulnerabili.
In più di l'iniziativi lucali, i dirigenti glubali sò urdinati à impegnà à e pulitiche chì dà priorità à a sicurità alimentaria è e pratiche sustinibili. A campagna metterà ancu in risaltu l'impurtanza di riduce i rifiuti alimentari, chì rapprisentanu circa un terzu di tutti l'alimenti pruduciuti in u mondu.
riassunti:
NoiZhongshan Huangpu Guoyu Plastic Products Factorysò stati in questa industria per più di deci anni. Avemu fattu imballaggi in plastica per diversi prudutti, cumpresi imballaggi cosmetichi, cura persunale, imballaggi di lavaggio è imballaggi chimichi, etc.
Simuproduce una gamma di bottiglieda diversi composti plastichi basati nantu à u so usu finali. Queste buttigli sò poi venduti à i fabricatori di bevande, alimenti è chimichi per aduprà cum'è imballaggio per bevande analcoliche, latti, condimenti è chimichi domestici è automobilistici. Questa industria ùn fabrica micca buttigli di plastica riutilizzabili o altri cuntenituri di plastica.
Tempu di post: 16-10-2024